Kategorie

Na následujících stránkách jsme pro Vás shrnuli odpovědi na nejčastěji pokládané otázky (FAQ). Pokud zde nenaleznete odpověď nebo potřebujete jakékoliv doplňující informace, napište nám zprávu přes kontakní formulář, příp. využijte telefonní kontakt +420 212 242 993.

Vyberte si prosím oblast, ke které chystáte vznést otázku, a přesvědčte se, zda nenajdete odpověď v rámci FAQ:

Objednávka

Proč požadujete minimální hodnotu objednávky 100,-?

  • K zásilce si nezapočítáváme balné, které při dnešních cenách není zanedbatelné. Používáme nové, čisté a recyklovatelné obaly. Nižší objednávky v hodnotě zboží 100,- bychom dotovali, a ani pro zákazníka nevypadá dobře, když je poštovné dražší, než samotné zboží. Nabízíme přes 3000 položek skladem a věříme, že si každý vybere.

Je možné si zboží, které není skladem, rezervovat?

  • To bohužel možné není, ale u každého zboží, které momentálně není k dispozici, lze uvést Váš e-mail, a náš systém Vás bude po naskladnění automaticky informovat.

Je možné provést storno objednávky?

  • Stornovat lze objednávku, kterou jsme dosud neodeslali, tzn. nebylo Vám zasláno potvrzení o odeslání objednávky. Takovou objednávku lze zrušit telefonicky či e-mailem. Všechny přijaté objednávky jsou již závazné! Pokud je objednávka zrušena, jakmile byla odeslána, máme nárok na úhradu nákladů, které jsme již v souvislosti s potvrzenými obchodními podmínkami vynaložili.

Je možné objednané zboží vrátit?

  • Ano, ze zákona máte nárok do 14 dnů na tzv. odstoupení od smlouvy. Zboží je potřeba zaslat na naši doručovací adresu (ne dobírkou!!!). K vrácenému zboží přiložte kopii dodacího listu a faktury, písemné vyjádření o odstoupení do smlouvy, vč. své adresy, telefonu a e-mailu. Zboží musí být v originálních neporušených obalech. V případě, že jste sáček s produktem otevřeli, máme nárok na uhrazení nákladů spojených s opětovným uvedením do prodeje. Není však možné vrátit zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání, nebo zboží, které podléhá rychlé zkáze či bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím.

Jaké osobní údaje vyžadujete a jaká je jejich ochrana?

  • Od zákazníka vyžadujeme pouze nezbytně nutné základní údaje, které jsou potřebné k vyřízení vlastní objednávky - jméno, adresu, telefonní číslo a e-mail, abychom věděli, kam zásilku odeslat, a kde je možné konzultovat případné nejasnosti. Veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkem jsou maximálně chráněny před zneužitím, jsou využívány výhradně pro komunikaci se zákazníkem a nejsou poskytovány žádné třetí straně. Vše v souladu s platnými zákony.

Musím se do eshopu registrovat?

  • Samozřejmě nemusíte, avšak přicházíte tím o některé výhody. Vše je ale čistě na Vašem rozhodnutí.

V čem je výhodnější nákup na Semena.cz?

  • Semena i cibuloviny balíme v den odeslání, případně nezbytně nutnou dobu před a do poslední chvíle jsou tedy v patřičných podmínkách pro skladování. Doprava jim neublíží. Dalším hlavním benefitem je výběr. Obchody nabízí jen zlomek z naší nabídky. Vyzkoušejte nás!

Doprava

Jaké jsou druhy odběru / doručení zboží?

  • Nabízíme dva druhy odběru zboží:

1/ Osobní vyzvednutí: Zásilkovna – vybrat si můžete z 1 500 poboček po celé ČR (*pouze zásilky do 5 kg)
2/ Doručení dopravcem:

DPD – zboží je doručeno většinou následující den od odeslání (v 99 %), není to však garantováno. U bankovního převodu většinou odesíláme v den přijetí platby.

PPL – zboží je doručeno většinou následující den od odeslání (v 99 %), není to však garantováno. U bankovního převodu odesíláme v den přijetí platby. Ve vybraných lokalitách PPL rozváží i v sobotu.

Česká pošta – doručuje nejčastěji následující den po odeslání. U bankovního převodu odesíláme většinou v den přijetí platby. Pouze pracovní dny! (*pouze zásilky do 1 kg) *hmotnost zásilky hlídá sám obchod, a pokud je daná doprava v nabídce, můžete si ji bez starostí zvolit.

Kompletní informace o dopravě naleznete ZDE.

Jaká je cena za dopravu?

1/ Osobní vyzvednutí: Zásilkovna – 69,- s DPH (zdarma při objednávce zboží nad 695,-)
2/ Doručení dopravcem:

DPD – 89,- s DPH (zdarma při objednávce zboží nad 750,-)

PPL – 89,- s DPH (zdarma při objednávce zboží nad 750,-)

Česká pošta – 89,- s DPH (zdarma při objednávce zboží nad 750,-)

Je možné vyzvednout zboží osobně?

  • Osobní odběr neumožňujeme. Neprovozujeme kamennou prodejnu. Lze si ale zboží osobně převzít na pobočkách Zásilkovny.

Poskytujete dopravu zdarma?

  • Dopravu zdarma poskytujeme u objednávek s hodnotou zboží min. 750,- (do této částky se nezapočítává cena za dopravu).

Doručujete zboží také na Slovensko?

Co musím zkontrolovat při převzetí zásilky?

  • Zákazník je oprávněn prohlédnout si zásilku ještě před jejím převzetím. Každý dopravce s Vámi musí v tomto případě sepsat protokol o poškození zásilky, který je nutný pro následné hrazení škody ze strany dopravce. Pokud je zjištěno poškození uvnitř balíku, případně nesoulad s objednaným zbožím, je vhodné vše vyfotit a neprodleně nás informovat. V případě, že tak neučiníte, vystavujete se nebezpečí, že pozdější reklamace nebude uznána.

Platba

Jak můžu za zboží zaplatit?

1/ Platební kartou online přes zašifrovanou bránu Gopay (tzn. my nemáme Vaše číslo karty) – zdarma
2/ Převodem na účet – zdarma (je nutné počítat s tím, že zásilka bude vybavena až po připsání peněz na účet)
3/ Platba v hotovosti při převzetí zboží - dobírka – 39,- s DPH

Můžu zboží uhradit při převzetí platební kartou?

  • Ano, u dopravců lze platit platební kartou. Bohužel u České pošty zatím tato služba nefunguje.

Termín dodání

Jak zjistím, které zboží je skladem?

  • Dostupnost zboží je uvedena u každé položky. Tato informace je stále aktualizována. Pokud je uvedena dostupnost "Skladem", produkt je v daný okamžik na skladě. Po objednání bude objednávka vybavena většinou tentýž nebo následující den po jejím vytvoření. Pokud je uvedena dostupnost "Toto zboží není momentálně skladem", pak na skladě zboží v daný okamžik není. Takové zboží nelze vložit do Košíku. Můžete u zboží vyplnit Váš email a jakmile jej naskladníme, přijde na Váš email upozornění. Berte prosím v potaz, že semena i cibuloviny jsou často sezónní a není možné po celý rok mít na skladě veškeré zboží.

Kdy mi bude zboží doručeno?

  • Zboží zpravidla odesíláme tentýž nebo následující den od vytvoření, případně zaplacení (pokud jste zvolili platbu předem) objednávky. My Vás budeme informovat o předání dopravci. Následně Vás bude konkrétní doprace kontaktovat sám sms zprávou nebo e-mailem.

Co když zboží, které jsem si objednal, není skladem?

  • E-shop je aktualizován automaticky přibližně každou hodinu, i tak se může stát, že souběh objednávek zapříčiní nedostatečné množství zboží pro jejich vyřízení. Pokud nastane taková situace, budeme Vás kontaktovat telefonicky nebo emailem a domluvíme se na individuálním řešení.

Menu