×

Nejčastější otázky a dotazy - FAQ

Shrnuli jsme pro vás odpovědi na nejčastěji pokládané otázky (FAQ). Pokud zde nenaleznete odpověď, nebo potřebujete jakékoliv doplňující informace, napište nám zprávu přes kontakní formulář, případně využijte telefonní kontakt +420 212 242 993.

Přesvědčte se, zda nenajdete odpověď v rámci FAQ. Zajímá vás:

Objednávka

Proč požadujete minimální hodnotu objednávky 100 Kč?

  • K zásilce si nezapočítáváme balné, které při dnešních cenách není zanedbatelné. Používáme nové, čisté a recyklovatelné obaly. Nižší objednávky v hodnotě zboží 100 Kč bychom dotovali, a ani pro zákazníka nevypadá dobře, když je poštovné dražší, než samotné zboží. Nabízíme přes 3 000 položek skladem a věříme, že si každý vybere.

Je možné si zboží, které není skladem, rezervovat?

  • To bohužel možné není, ale u každého zboží, které momentálně není k dispozici, lze uvést váš e-mail, a náš systém vás bude po naskladnění automaticky informovat.

Je možné provést storno objednávky?

  • Stornovat lze objednávku, kterou jsme dosud neodeslali, to znamená nebylo vám zasláno potvrzení o odeslání objednávky. Takovou objednávku lze zrušit telefonicky či e-mailem. Všechny přijaté objednávky jsou již závazné! Pokud je objednávka zrušena, jakmile byla odeslána, máme nárok na úhradu nákladů, které jsme již v souvislosti s potvrzenými obchodními podmínkami vynaložili.

Je možné objednané zboží vrátit?

  • Ano, ze zákona máte nárok do 14 dnů na takzvané odstoupení od smlouvy. Zboží je potřeba zaslat na naši doručovací adresu (ne dobírkou!). K vrácenému zboží přiložte kopii dodacího listu a faktury, písemné vyjádření o odstoupení do smlouvy, včetně své adresy, telefonu a e-mailu. Zboží musí být v originálních, neporušených obalech. V případě, že jste sáček s produktem otevřeli, máme nárok na uhrazení nákladů spojených s opětovným uvedením do prodeje. Není však možné vrátit zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání, nebo zboží, které podléhá rychlé zkáze či bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím.

Jaké osobní údaje vyžadujete a jaká je jejich ochrana?

  • Od zákazníka vyžadujeme pouze nezbytně nutné základní údaje, které jsou potřebné k vyřízení vlastní objednávky – jméno, adresu, telefonní číslo a e-mail, abychom věděli, kam zásilku odeslat, a kde je možné konzultovat případné nejasnosti. Veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkem jsou maximálně chráněny před zneužitím, jsou využívány výhradně pro komunikaci se zákazníkem a nejsou poskytovány žádné třetí straně. Vše je v souladu s platnými zákony.

Musím se do e-shopu registrovat?

  • Samozřejmě nemusíte, avšak přicházíte tím o některé výhody. Vše je ale čistě na vašem rozhodnutí.

V čem je výhodnější nákup na Semena.cz?

  • Semena i cibuloviny balíme v den odeslání, případně nezbytně nutnou dobu před a do poslední chvíle jsou tedy v patřičných podmínkách pro skladování. Doprava jim neublíží. Dalším hlavním benefitem je výběr. Obchody nabízí jen zlomek z naší nabídky. Vyzkoušejte nás!

Doprava

Jaké jsou druhy odběru/doručení zboží?

  • Nabízíme dva druhy odběru zboží:

1/ Osobní vyzvednutí: Zásilkovna – vybrat si můžete z cca 4 000 poboček po celé ČR (*pouze zásilky do 5 kg).
2/ Doručení dopravcem:

DPD – zboží je doručeno většinou následující den od odeslání (v 99 %), není to však garantováno. U bankovního převodu většinou odesíláme v den přijetí platby.

PPL – zboží je doručeno většinou následující den od odeslání (v 99 %), není to však garantováno. U bankovního převodu odesíláme v den přijetí platby. Ve vybraných lokalitách PPL rozváží i v sobotu.

Česká pošta – doručuje nejčastěji následující den po odeslání. U bankovního převodu odesíláme většinou v den přijetí platby. Pouze pracovní dny! (*pouze zásilky do 1 kg) *hmotnost zásilky hlídá sám obchod, a pokud je daná doprava v nabídce, můžete si ji bez starostí zvolit.

Kompletní informace o dopravě naleznete ZDE.

Jaká je cena za dopravu?

1/ Osobní vyzvednutí: Zásilkovna – 69 Kč s DPH (zdarma při objednávce zboží nad 870 Kč)
2/ Doručení dopravcem:

DPD – 104 Kč s DPH (zdarma při objednávce zboží nad 870 Kč)

PPL – 111 Kč s DPH (zdarma při objednávce zboží nad 870 Kč)

Česká pošta – 111 Kč s DPH (zdarma při objednávce zboží nad 870 Kč)

Je možné vyzvednout zboží osobně?

  • Osobní odběr neumožňujeme. Neprovozujeme kamennou prodejnu. Lze si ale zboží osobně převzít na pobočkách Zásilkovny.

Poskytujete dopravu zdarma?

  • Dopravu zdarma poskytujeme u objednávek s hodnotou zboží minimálně 870 Kč (do této částky se nezapočítává cena za dopravu).

Doručujete zboží také na Slovensko?

Co musím zkontrolovat při převzetí zásilky?

  • Zákazník je oprávněn prohlédnout si zásilku ještě před jejím převzetím. Každý dopravce s vámi musí v tomto případě sepsat protokol o poškození zásilky, který je nutný pro následné hrazení škody ze strany dopravce. Pokud je zjištěno poškození uvnitř balíku, případně nesoulad s objednaným zbožím, je vhodné vše vyfotit a neprodleně nás informovat. V případě, že tak neučiníte, vystavujete se nebezpečí, že pozdější reklamace nebude uznána.

Platba

Jak můžu za zboží zaplatit?

1/ Platební kartou online přes zašifrovanou bránu Gopay (tzn. my nemáme vaše číslo karty) – zdarma
2/ Převodem na účet – zdarma (je nutné počítat s tím, že zásilka bude vybavena až po připsání peněz na účet)
3/ Platba v hotovosti při převzetí zboží - dobírka – 38 Kč s DPH

Můžu zboží uhradit při převzetí platební kartou?

  • Ano, u dopravců lze platit platební kartou. Bohužel u České pošty zatím tato služba nefunguje.

Termín dodání

Jak zjistím, které zboží je skladem?

  • Dostupnost zboží je uvedena u každé položky. Tato informace je stále aktualizována. Pokud je uvedena dostupnost "Skladem", produkt je v daný okamžik na skladě. Po objednání bude objednávka vybavena většinou tentýž nebo následující den po jejím vytvoření. Pokud je uvedena dostupnost "Toto zboží není momentálně skladem", pak na skladě zboží v daný okamžik není. Takové zboží nelze vložit do Košíku. Můžete u zboží vyplnit váš email a jakmile jej naskladníme, přijde na Váš email upozornění. Berte prosím v potaz, že semena i cibuloviny jsou často sezónní a není možné po celý rok mít na skladě veškeré zboží.

Kdy mi bude zboží doručeno?

  • Zboží zpravidla odesíláme tentýž nebo následující den od vytvoření, případně zaplacení (pokud jste zvolili platbu předem) objednávky. My vás budeme informovat o předání dopravci. Následně vás bude konkrétní dopravce kontaktovat sám SMS zprávou nebo e-mailem.

Co když zboží, které jsem si objednal, není skladem?

  • E-shop je aktualizován automaticky přibližně každou hodinu, i tak se může stát, že souběh objednávek zapříčiní nedostatečné množství zboží pro jejich vyřízení. Pokud nastane taková situace, budeme vás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a domluvíme se na individuálním řešení.

Menu

Menu

Menu

Založte si u nás účet a uložte si Vaše oblíbené zboží

Přihlásit se